Heeft u vragen of opmerkingen, neem gerust contact met ons op! Als u belt heeft u sneller een antwoord, maar mailen kan natuurlijk ook. Tevens kunt u gebruik maken van ons contactformulier, hier rechts.
| Scuba Support Franciscusweg 10-1 1216SK Hilversum The Netherlands [email protected] Gratis ruime parkeergelegenheid! |
FAQ's
Franciscusweg 10-1
1216SK
Hilversum, the Netherlands
Jazeker, maar doe er wel even een briefje bij met wat er moet gebeuren qua werkzaamheden en vermeld hierin je naam, adres, telefoonnummer en e-mail adres.
Wij streven er naar om werkzaamheden zo spoedig mogelijk uit te voeren.
Het hangt veelal ook af van, of de juiste onderdelen uit voorraad beschikbaar zijn.
Vraag ons even naar een indicatie van uw specifieke werkzaamheden.
Jazeker, u heeft op elke reparatie 3 maanden garantie op de vervangen onderdelen.
De garantie omvat geen verzendkosten.
Jazeker, hiervoor hebben we wel uw adresgegevens nodig.
Wij zullen u na de servicewerkzaamheden de factuur sturen met daarin meegenomen de verzendkosten.
Zodra deze factuur is voldaan zullen we het pakket versturen, en bij kostbare producten zullen we kiezen voor verzekerd verzenden.
Ja, dat kan, echter zijn er een aantal voorwaarden.
Het product dient in de originele verpakking en onbeschadigd retour te worden verzonden.
Verzendkosten zijn voor de rekening van de koper, tenzij anders afgesproken.
Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen zullen we na inspectie van het product het bedrag retour storten.
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
RegistrerenU heeft geen artikelen in uw winkelwagen